Álláslehetőség a PickUp Kft.-nél!

 

Az alábbi munkakörök betöltésére keresünk munkatársakat:

1. Hírközlési hálózat szerelő

2. Értékesítő ügyfélszolgálati munkatárs

3. Ügyvezető asszisztens 

 

 

 

1. Hírközlési hálózat szerelő

Feladatok:

  • Koaxiális, optikai és sodrott érpáras hírközlő és irodai, üzemi hálózatok építési, üzemeltetési és karbantartási munkáinak és az ehhez kapcsolódó egyéb feladatok ellátása. 
  • Előfizetői csatlakozások kiépítése, modemek, onu-k telepítése, beállítása. 
  • Az előfizetői végberendezések, tv-k, routerek, számítógépek beállítása és azok beállítási hibáinak behatárolása és kijavítása.
  • A rendes munkaidőn kívüli javító, karbantartó ügyeleti, készenléti feladatok ellátása.

 

Elvárások:

  • Szakirányú, legalább középiskolai vagy szakipari végzettség.
  • B-kategóriás jogosítvány.
  • Egészségügyi alkalmasság (magasban végzett munkára való alkalmasság).
  • Ápolt és jó megjelenés és kommunikációs készség, ügyfélorientált személyiség.
  • Fiatalos, dinamikus mentalitás, nagy munkabírás, kiváló problémamegoldó képesség.
  • Megbízhatóság, önálló, precíz munkavégzési képesség, szervezési, áttekintő képesség, együttműködési készség.
  • Számítógépes ismeretek (Windows, Linux).

 

Előnyt jelent:

  • Koaxiális és optikai hálózatok szerelésében szerzett szakmai tapasztalat, gyakorlat.
  • Általános hírközlési, informatikai vagy elektronikai ismeretek (IP hálózatok, telefon technika, analóg technika).
  • Projektmenedzseri, kereskedelmi tapasztalat.
  • Angol nyelv ismerete.
  • C kategóriás illetve gépkezelői, targoncavezetői jogosítvány.

 

Amit kínálunk:

  • Változatos munka.
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Az eredményes munka erkölcsi és anyagi elismerése.
  • Kiváló munkahelyi légkör.

 

Munkavégzés helye és ideje:

  • A társaság komáromi telephelyén és Komárom-Esztergom megye területén,
  • Munkaidő: 8.00-17.00 között.

 

Jelentkezés az állásra:

Fényképes önéletrajzot is tartalmazó jelentkezéseket várunk a hr@pickup.hu e-mail címen.

Figyelem!

Fiatal pályakezdők vagy szakirányú iskolával rendelkező, de eddig más területen dolgozók jelentkezését is várjuk!

 

 

 

 

 

2. Értékesítő ügyfélszolgálati munkatárs

Feladatok:

  • A társaság ügyfélszolgálatán az ügyfelek udvarias fogadása, gyors és pontos kiszolgálása, naprakész információk nyújtása a hírközlési (Internet, TV, Telefon, stb.) szolgáltatásokról, termékekről, akciókról.
  • Aktív értékesítési tevékenység, kiegészítő és kapcsolódó szolgáltatások ajánlása, bemutatása, értékesítése.
  • Általános ügyfélszolgálati ügyintézés, telefonos, e-mailes és személyes kapcsolattartás, tájékoztatás a nyújtása szolgáltatásokról, adminisztráció, ügyféllevelezés.
  • Rendelések, kérések, hibabejelentések, panaszok, reklamációk felvétele (telefonon, személyesen, faxon, e-mail-ben) és rögzítése az ügyfélnyilvántartó rendszerben. Haladéktalan intézkedés, az érintett szervezeti egységek bevonása, értesítése. A megoldást követően az ügyfél értesítése a megoldásról.
  • Beérkező telefonhívások fogadása, megválaszolása, tájékoztatás nyújtása a szolgáltatásokról telefonon, írásban, az ügyfelek írásos panaszainak megválaszolása írásban.
  • Az ügyfélszolgálati munkához a társaság általános szerződési feltételeinek pontos ismerete és a változások nyomon követése, az ismeretek folyamatos karbantartása, az adminisztrációs folyamatok ismerete és betartása.
  • Kiadott termékek, értékesített szolgáltatások számlázása, termékek gyári szám szerinti nyilvántartása a számítógépes nyilvántartó rendszerben (bevételezés, kiadás), garancialevelek, szállítólevelek kezelése.
  • A termékek polcokra való helyezése. Áruátvétel, közreműködés a leltározásban.
  • Szervizes ügyintézés és adminisztráció.
  • Készpénzkezelés.

 

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség, (felsőfokú végzettség előny).
  • Legalább néhány éves ügyfélszolgálati, értékesítési vagy ügyfélkezelési tapasztalat.
  • Fiatalos, pozitív hozzáállás, dinamikus mentalitás, értékesítői véna, kiváló stressztűrő és problémamegoldó képesség, nagy munkabírás. 
  • Szívesen dolgozik csapatban, de önálló munkavégzésre is képes, munkája pontos, precíz, rendszerezett, megbízható. Szervezési és áttekintő képességgel rendelkezik.
  • Ápolt, megnyerő külső, jó kommunikációs készség, ügyfélorientált személyiség.
  • Irodai számítógépes alkalmazások alapos ismerete és gyakorlott használata.
  • Kiváló együttműködési készség más szervezeti egységekkel, kollegákkal.

 

Előnyt jelent:

  • Értékesítői, ügyfélszolgálati, kereskedelmi, projektmenedzseri tapasztalat.
  • A hírközlési szolgáltatási, kommunikációs piac és kapcsolódó termékek ismerete.
  • Angol vagy német nyelv ismerete.
  • B kategóriás jogosítvány.
  • Általános hírközlési, informatikai vagy elektronikai ismeretek (IP hálózatok, telefon technika, analóg technika).

 

Amit kínálunk:

  • Stabil munkahely, sikeres csapatmunkában való részvétel.
  • Kihívást jelentő, változatos munkavégzés.
  • Az eredményes munka erkölcsi és anyagi elismerése.
  • Széles körben felhasználható Cafeteria keret.
  • Kiváló munkahelyi légkör.

 

Munkavégzés helye és ideje:

  • A társaság komáromi ügyfélszolgálati irodája.
  • Munkaidő: 8:00-17:00 és 11:00-20:00 között rendszeresen változó beosztásban.

 

Jelentkezés az állásra:

Fényképes önéletrajzot is tartalmazó jelentkezéseket várunk a hr@pickup.hu e-mail címen.

 


 

 

 

 

3. Ügyvezető asszisztens

Feladatok:

  • Az ügyvezető munkájának teljeskörű támogatása, segítése. Elvégzi az ügyvezető szakmai
    tevékenységével kapcsolatos adminisztratív teendőket.
  • Értekezletek, tanácskozások, megbeszélések, rendezvények szervezése és előkészítése.
  • Megbeszélésekről jegyzőkönyv készítése, vezetése, nyilvántartása, kezelése.
  • Általában ez egyes ügyvezetői és egyéb feladatok, jelentések, projektek határidejének koordinálása.
  • Prezentációk, statisztikák, jelentések, kimutatások határidőre történő elkészítése.
  • A havi záráshoz, számlázáshoz (teljesítésigazolás, szállítólevél) szükséges dokumentumok elkészítése.
  • Dokumentációkezelés, iratnyilvántartási rendszer, irattár, iktatás vezetése, postázás koordinálása.
  • Bejövő és kimenő posta kezelése. Szabadságtervek, létszámnyilvántartás, jelenléti ív vezetése.
  • Szerződések előkészítése, nyilvántartásának vezetése, módosítása magyarul, angolul egyaránt.
  • Közreműködik pályázatfigyelésben, pályázatok írásában, a nyertes pályázatok megvalósításában,
    a pályázati elszámolásban, az ehhez kapcsolódó beszámolók elkészítésében.
  • Irodai feladatok ellátása (iroda zökkenőmentes működésének biztosítása, adminisztratív ügyintézés,
    posta, nyilvántartások vezetése, kapcsolattartás telefonon és e-mailben, stb.)
  • Irodai eszközök, készletek ellenőrzése, rendelése, beszerzése.
  • Gépjármű-nyilvántartás, szervízelés koordinálása.
  • Raktárkészlet figyelése, szerszám nyilvántartás vezetése. Anyagbeszerzés, árajánlat bekérése, egyeztetés
    az ügyvezetővel, ügyintézés, beszállítások leszervezése.
  • Az ügyvezető programjainak szervezése, előkészítése, nyilvántartása.
  • Kapcsolatot tart a társaság partnereivel, látogatások, megbeszélések szervezése, időpontegyeztetés, azok
    zökkenőmentes lebonyolítása, vendégek, látogatók fogadása, részt vesz a találkozókon, megbeszéléseken
    azokról jegyzőkönyvet vezet. Megbeszéléseken szükség esetén fordítási, tolmácsolási feladatok ellátása.
  • Egyéb asszisztensi és HR-feladatok ellátása. Vállalati szintű projektekben való részvétel.

 

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség, minimum 2 év vezetői asszisztensi tapasztalat, irodai feladatok ellátásában.
  • Megbízhatóság, lojalitás az ügyvezetőhöz és a munkáltatójához.
  • Ápolt, megnyerő külső, jó kommunikációs készség (telefonon és írásban).
  • Átlagon felüli szervező- és kitűnő, gyors problémamegoldó képesség.
  • Word, Excel, Internet magasfokú ismerete. Gyors, precíz, önálló munkavégzési készség.
  • Rendszerszemlélet. Terhelhetőség, rugalmasság, magas belső motiváció.
  • Műszaki beállítottság, határozottság, kitartás, precizitás, magabiztos fellépés.
  • B kategóriás jogosítvány.
  • Tárgyalási szintű angolnyelv ismeret. (szóban és írásban egyaránt).

Előnyt jelent:

  • Vezetői asszisztencia területén szerzett munkatapasztalat, gyakorlat.
  • Pályázatírásban, pályázatok elszámolásában szerzett tapasztalat.
  • Gyors és gépírási ismeretek, gyakorlat.
  • Magasabb szintű számítástechnikai ismeret.
  • Hírközlési, elektronikai iparban töltött évek.

Amit kínálunk:

  • Stabil hosszú időre tervezhető munkahely.
  • Kihívást jelentő, változatos munkavégzés.
  • Az eredményes munka erkölcsi és anyagi elismerése.
  • Széles körben felhasználható Cafeteria keret.
  • Kiváló munkahelyi légkör.

Munkavégzés helye és ideje:

  • A társaság komáromi irodájában.

Jelentkezés az állásra:

Fényképes önéletrajzot is tartalmazó jelentkezéseket várunk a hr@pickup.hu e-mail címen.

 

 

 

Médiapartnereink:

Körzeti televízió